zaterdag 7 april 2012

centimeters

weer bijna een week of twee verder..
paasdagen staan weer voor de deur en 20 april heb ik een bruiloft van vrienden van mij. 
had een erg leuk jurkje gevonden en moest vandaag eventjes de nieuwe maten doorgeven.
zodat hij niet te groot zou zijn. 
dit is het jurkje.

en tot mijn verbazing ben ik al 5 cm kwijt van mijn heupen en 7 cm in mijn taille! 
 ben helemaal blij!! 
laat het feest nu maar beginnen! haha :-)

as dinsdag weer op controle komen bij de chirurg en woensdag een bijeenkomst van de diëtist in het ziekenhuis.en met wat mazzel als ik goed gekeurd ben dinsdag mag ik weer beginnen met vast eten! 
kan niet wachten want dat vloeibare eten heb ik het wel een beetje mee gehad.

Liefs en een dikke kus 
Lisette

ps helaas is het dit jurkje toch niet geworden volgens de verkoopster had ik een maat 54 nodig en aangezien ik die maat nog nooit van mn leven gedragen heb ga ik deze stap niet proberen. ik ga volgendeweek wel even in de winkels kijken voor een leuk jurkje! 
ben nog nooit zo beledigd! droeg voor t afvallen al maat 48..

1 opmerking:

  1. Hi Lisette!!
    Wat goed!!!!!!al zoveel centimeters kwijt en dan nu weer lekker vast voedsel!!!!!
    Toppie meid!!!
    Weet je waar je t voor deed en doet!!!!!!!!!
    Sukses verder he!!!
    groetjes
    Elou.

    BeantwoordenVerwijderen