zondag 22 april 2012

bruiloft

Lieve allemaal,

ik dacht laat ik maar weer eens even een blog plaatsen. 
het is weer eventjes geleden. 
alles gaat de goede kant op. inmiddels 7,5 kilo kwijt.
morgen is het weer nationale weeg dag dus ben benieuwd hoeveel er dan weer vanaf is. 
afgelopen vrijdag de bruiloft gehad van twee goede vrienden.
de avond voor de bruiloft nog een leuke foto sessie gehad met vriendinnen van de bruid. 
was erg gezellig
en ze waren zo lief om voor mij een hotel in de buurt te regelen.
de bruiloft zelf was een erg mooie dag. en de vermoeidheid die dag was gelukkig redelijk en heb t de hele dag gered.
maar  vandaag kwam de man met de hamer helemaal om de hoek.
dus lekker een rustig dagje op de bank gehad. 
maar ik voelde me die dag super in mn mooie jurkje. 





liefs en een dikke kus,lisette





1 opmerking:

  1. je ziet er prachtig uit in je nieuwe jurk Lisette!!
    en al 7,5 kilo kwijt!!!!
    Geweee~eeeeeeeeeeeldig!
    Fijn dat je zulke leuke dagen had joh!!!!!
    groetjes aan je pa en ma!!!
    doei ELou

    BeantwoordenVerwijderen